حسین قدیانی@

8 March 2012

مدتهاست حوصله ی وبلاگ نویسی ندارم ، گفتنی هارو خیلی ها دارن میگن و خیلی ها به …. حساب نمیکنن. منو سننه هر خری بخواد سر کار باشه به حال من یک نفر هیچ فرقی نمیکنه . اما امروز هوس کردم برای حسین قدیانی بنویسم ، و چه سعادتی بودکه نصیب قدیانی و شرکا شد بندگان خدایی که بیشترین زحمت رو برای نظام عوام فریب میکشن و کمترین مزد رو میگیرن . خیلی بهشون حال بدن یه موتور هزار و پول تحصیل در دانشگاه آزاد و یا چیزی در همین حد.

حسین قدیانی ، تو یا خواب هستی یا خودتو به …. زدی

پیام 9دی چی بود؟! شما آیا اجازه دادید بقیه هم بیان بیرون و پیام بدن؟!

خب اینجوری نمیشه که وقتی شما میخواهید تظاهرات کنید نیروی انتظامی ازتون مراقبت میکنه (بگذریم از اینکه بهتون ساندیس هم میدن،بگذریم از اینکه نهادهای رهبری همه ی پرسنل را در آن روز  به اجبار فرستادن تظاهرات، بگذریم از اینکه در پالایشگاه شهر ری مسئول پایگاه بسیج برگه دستش بود و اسم شرکت کنندگان در تظاهرات را مینوشت و براشون هفته ی بعد اضافه حقوق رد کردند و به هر کدوم چند بطری روغن ،چای و قند و شکر دادند ، بگذریم از اینکه بسیج شرکت مینو به شرکت کنندگان در تظاهرات پتو هدیه داد ). اما وقتی که سبزها میخوان تظاهرات کنن باتوم گاز اشک آور پلیس ضدشورش و انواع سیخ و گرز میارین وسط و همه رو لت و پار می کنید . حسین  تو رو ارواح خاک بابا اکبر پیام این تیپی چه مصرفی به غیر از شارلاتانیسم سیاسی داره؟!

حسین قدیانی تو مسلمونی ، راستیاتش من هنوز برام قابل درک نیست که یک مسلمون چه جوری میتونه دروغ بگه و حناق نگیره،  نمی فهمم یه مسلمون چرا  در روز روشن عدالت رو انکار میکنه .

  • من طرفدار موسوی نیستم ، اما تو فکر کن هستم
  • من طرفدار غرب و آمریکا هم نیستم، اما تو فکر کن هستم
  • من مزدور و جاسوس هم نیستم، اما تو فکر کن جاسوس هستم .

اصلا چرا فرض … مطمئن باش همه ی اونا هستم .

اما تو جوابت چیه؟!

  • چرا در اجتماع شما ساندیس پخش میکنن و در تجمعات معترضین گاز اشک آور و گلوله ؟!
  • چرا همه باید یا با تو باشند یا در گورستان و یا زندان و یا در خفقان و سکوت باشند؟!
  • ترستون از چیه؟! ، شما که دریای خروشان هستید . آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟!

از هاشمی گفتی از رانت از م.ه …راستی از پول های نفتی که به حساب آقا مجتبی رفته خبر داری احتمالا؟!

از تشکیلات مالی اطرافیان رئیس جمهور چه طور . همون رئیس جمهوری که حضرت آقا فرمودند نسبت به هاشمی نظرم به ایشون نزدیک تره !

حسین قدیانی ، ریشه فسادهای مالی در اشخاص نیست ریشه در ریشه های تقدس هست . ریشه در نفاق و منافق بودن هست .  ریشه در اون روزی هست که پیشکسوتان چشم و گوش بسته ی تو در نمازهای جمعه عربده میزدند و فریاد کنان میگفتند مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است ….

این رانت یک روز دست هاشمیه یک روز دست احمدی نژاد و همه ی روزها دست اطرافیان رهبری

همه میدونیم مشکل کجاست اما جواب سرب داغ هست .

نمی دونم این حرف زدن ها با تو فایده ایی داره یا نه ؟! شاید دارم مینویسم تا خودمو آروم کنم اما فکر میکنم تو یعنی حسین قدیانی  یا خواب هستی یا خودتو به …. زدی

این نوشته حسین قدیانی است که برایش پاسخ نوشتم ،پاسخ که چه عرض کنم کرسی شعر بود

One Response to “حسین قدیانی@”

  1. nasim said

    khoshhalam ke dobare minevisi …. javat joon khaheshan dele man yekio khosh kon har az gahi benevis sale no ham mobarak

Leave a Reply

