پیدایش

11 October 2012

.

روی خط گره ی اوج و سقوط

در دل تیره ی تو

ساده لوح

خوش خیال

خواب کبوتر می دید

. . .

نت بود

نت بود

و . . .

. . . دیگر هیچ نبود

3 Responses to “پیدایش”

  1. ش said

    راستی‌ رکوردتو گوش کردم تو وبلاگ ابی … و این شعرت هم قشنگ بود …

    • والا این به نظر خودم شعر نیست ، نمی دونم چیه
      اما خداوکیلی کرسی شعرهم نیستآ 🙂
      منتها من فکر می کنم شعر باید ردیف و قافیه داشته باشه و یا اینکه حداقل وزن یا ریتم داشته باشه

      ظاهرا به این جور چیزا میگن شعر سفید
      یه جور دستاویز هست برای اینکه همه شاعر بشن 🙂

      من یه زمانی شعر هم میگفتم (تک و توک البته)
      امروز یکیشو پیدا کنم میچسبونم داخل وبلاگ

      • ش said

        سلام جوات…تازه من رسیدم سر کار گفتم اول جوابتو بدم بعد کارو شروع کنم …راستش من به هر نوشته‌ای که اینجوری باشه میگم شعر بعدشم راجب این رکوردت من اصلا فکر نمیکردم صدات اینجوری باشه به قیافت نمیاد این صدا …حالا میگی‌ کجا دیدمت ..الان بهت میگم …من یکساله که هرروز نسوان رو با کمنتاش میخونم و اکثریتو میشناسم …یبار عکستو گذاشته بودی همین عکسی‌ که الان تاره ولی‌ اون موقع واضح بود ،خداییش فکر می‌کردم صدات باید مثل دوبلور آلن دلن باشه راستی‌ اون شعری رو که گفتی‌ حتما بچسبون تو وبلاگت

Leave a Reply

