نامه ی قاسم سلیمانی به لئون پانه تا

19 October 2012

یه سری از این ملّت یِ “کُـ . .  . ـخـلی” هستن  اون سرش ناپیدا ، .  . .

به این خبر دقت کنید:

“سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد  از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.

ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !

یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !

: ” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”

امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران”

این داستان و ماجرای تخیلی توهمی ،بیش از هفده هزار بار در وبلاگ وبسایت های برادران و خواهران مخ لس تکرار شده !!!

*          *          *

1-      میخواستم بنویسم اینا خیلی کسخل تشریف دارن که بعدش دیدم خدارو خوش نمیاد به واژه ی “کسخل” اهانت بشه. . . واژهای وقیح و هتاکانه هم حرمت دارن بِ هر حال!

.

2-      من واقعا هنگم نمی فهمم ، راستیاتش فکر می کنم ماها در کسخلی از اونا دست کمی نداریم … چرا اینا تونستن با این نوع تفکر بیش از سی سال بر زندگی و سرنوشت ما حکومت کنن؟!

وزیر ، رئیس جمهور ،نماینده مجلس ،معاون ، سفیر ،مدیر کل ، معاون. . . اوه . . .

چرا وقتی داستان ها خالی از منطق و خط داستانی باشه راحت تر  مورد قبول قرار میگیره ؟!

.

3-      پیشتر درباره ی تشکیلات امنیتی برون مرزی جمهوری اسلامی در اینجا مطلبی سر دستی نوشته بودم.   تشکیلات حاج قاسم سلیمانی و حیدر مصلحی در سال های گذشته گندکاری های بزرگی رو ارائه دادن. عملیات های ناکام در تایلند ،گرجستان، دهلیِ ، واشنگتن ،. . . همه و همه در سال گذشته چیزی جز شکست و آبرو ریزی بین المللی نبوده . تنها دست آورد  این رشته های تلافی جویانه ،مجروح شدن همسر دیپلمات اسرائیلی در دهلی بود.

در یکی از صفحات CNN یکی از کاربران آمریکایی با نام LeoG کامنت جالبی نوشته بود:

Iranians are really pathetic.

If they do get the nuclear bomb, they might blow themselves up.

By stopping them from getting the bomb, Israel is doing a favor not only to the whole world, but also to Iran itself.”

هِ . . . دارن بهمون میخندن ، یارو میگه : بابا این ایرانیا جوگیرن جلوشونو  بگیرید ،اینا (ایرانیا) بمب مب داشته باشن اول از همه میزنن خودشونو ناکار میکنن .

چرا این حرفو میزنن؟! چونکه مامور ایرانی با ناشی بازی  اول از همه زده پای خودشو قطع کرده . اینا  رفتن داخل اتاق وزیر آمریکایی و روی میزش نامه ی تهدید آمیز گذاشتن؟؟؟!!!

این ها مشتی بود از خروار عملیات(گندکاری)های مشترک حیدر و قاسم ، چطور مخاطب حاضر میشه چنین دروغ احمقانه ایی رو باور کنه که  قاسم  به داخل دفتر پانه تا نفوذ کرده ؟!

*           *           *

لابد دو روز دیگه میگن بروبچه های بسیج واشنگتن رفتن داخل توالت کاخ سفید و روی دیوار شعار مرگ بر آمریکا نوشتن ، برادرا و خواهرای از دم مخ لِس هم فرت فرت بر میدارن در وبلاگ ها کپی پیست میکنن. . . و بروبچز بسیجی موقع قلیون کشیدن با آبو تاب برای همدیگه تعریف میکنن. . .بعله. . .، بچه های حاجی قاسم تا خود کاخ سفید جلو رفتن … بائآآ ایول داره . . .

بِ هر حال “خوب یا بد” ، “مسخره یا جدی” . . . با  همین توهمات و دروغ ها سی خورده ای ساله کِ دارن حکومت میکنن . . . .

.

آیا لاف زدن و حرّافی بخشی از فیوریتِ فرهنگ ایرانی هست ؟! چه بخواهیم و چه نخواهیم حکومت ها میانگین و بازتاب  جامعه ایی هستند که بر آن حکمرانی می کنند. ما از شنیدن دروغ لذت می بریم از افسانه سرایی لذت می بریم . فرقی نمیکنه ، یک بار درباره ی حسین افسانه ایی سرایی می کنیم و یک بار درباره ی کوروش کبیر و یک بار هم درباره ی قاسم سلیمانی. مهم اینه که از بلوف از اغراق از حرافی و دروغ لذت می بریم . . .لذت . . .لذت . . .

.

.

تعدادی از منابع

1-      وب سایت مادحین

2-      تخریب چی مجازی

3-      به سوی بیداری

4-      مانداگارانا

5-      مردی از تبار کوثر

6-      سربازان سایبری سید علی خامنه ای

7-      افسران جوان جنگ نرم

8-      نشان شما

9-      وب سایت شهیده!

10-   شبکه اجتماعی سنگریها

11-   فرومی تالاری نمی دونم چی بود

12-   همدمان

13-   غــرب ستیز

14-   Alleged plot to kill Saudi ambassador

15-   Manssor Arbabsiar pleads guilty to plotting to kill Saudi Arabian envoy

16-    پلیس هندوستان می گوید سه ایرانی در حادثه ی تروریستی دست داشته اند

17-   hints at Iran’s hand

18-   ایرانی دستگیر شده در بمب گذاری تایلند از «ماموران فرنگی کار وزارت اطلاعات» است

19-   عکس/ 3متهم ایرانی بمبگذاری کنار زنان تایلندی

20-   Police: Iranian Bomb Suspects Partied with Thai Hookers

21-   سپاه قدس متهم به بمب گذاری در تفلیس

22-  Israel, Iran battle over who’s behind string of bombings

15 Responses to “نامه ی قاسم سلیمانی به لئون پانه تا”

  1. Leon Edward Panetta said

    Hey Javat

    I am disagree with you, This is no lie.
    One day my office ,I saw the letter on the table. Ba Hamin 2ta Eyes Saw Hajji’s Letter & Khayeham Chasbid Bikhe Galoom.
    I was very scared va Milarzidam.

    Coming soon Yavashaki leaving America , God willing. Va Miam Near Hajji Ghasem .
    I Hope Hajji Ghasem Maro Be shagerdy & Researching Ghaboul Kone.

    Hajji Ghasem Soleimani is a hero. Very very Perfect & Zebel. And I’m 9karesham
    Hajji Joone Your Mader PLS Don’t Kill me
    .
    Emza & Angoosht Fact
    Leon Panetta
    Vazire Defa’a Us

  2. آق میتی said

    جوات جون به مولا اگه اینا که نوشتی رو باور کرده بودیم !!! یعنی تو کتمون نمیرفت که انقذه شنگول تو یه گوله جا و دور هم ببینیم تا اینکه تیلیف کردیم واسه اسمال تو نیویورک ، اونم نومه ی اوباما ، اوبا شوما ؟ با اونا ؟ باکیا بالاخره ؟ رو واسه ما تیلیگرافش کرد . اونم ما چِسبوندیم قد همین کامنت که شومام چـــی ؟ چشت رووشن شه .

    i agree wit watt my vazire deffa said. bicaz vaze here is so
    dangerous, dear paneta belita ro be Om Olghora doublesh kon.
    when i saw the letter of haaj ghasem ,suddenly motehavelidim najoor.
    please dame taiare yek rohani for adaye shahadatein and one doctor for New khatne make amamde.

    al ahghar (al ahmagh previously)
    haaj hosein mobarak obama.

  3. داش جوات
    حالا که با پانته آ و حاج حسین اوباما اونقد لب تو لب شدی که میان وبلاگت کامنت میذارن، قربون دستت یه تلفنی چیزی بشون بزن که وقتی این حاج آقا سلیمانی اومد آمریکا رو کن فیکون بکنه، هوای منم داشته باشن با خودشون ببرن. خیر ببینی ایشالا

    • Jim Yasari said

      😀 . . . 😀
      .
      هِ . . . اینا بیان آمریکا؟ اینا آمریکارو تهدید کنن؟
      زپلشک
      کره ی شمالی اتم داره راکت داره موشک قاره پیما داره ، تا حالا چه غلطی کرده ؟!
      شوروی سابق چه غلطی بر علیه کاپیتالیسم انجام داد؟!
      اینا پهلون ننه هستن زورشون فقط بِ ما میرسه
      .
      من فکر می کنم بخش مهمی از مشکلات فعلی ریشه در لابی گریِ اعراب به خصوص اعراب حاشیه خلیج فارس داره
      دشمن ما نه انگلیس هست و نه اسرائیل ،دشمن قسم خورده ی ما شیخ نشینان کثیفِ حاشیه خلیج فارس هستند . همین امارات عربستان سعودی قطر کویت آتیش بیار پشت صحنه اینا هستن. به گواهی تاریخ بیش از 1400 ساله که با پارسیان عداوت و دشمنی دارن ، در کل موفق هم بودن .
      .
      من اگر در این مملکت کاره ایی بودم بالاترین سطح روابط رو با اسرائیل آمریکا و اروپا شکل میدادم ، لابی گری می کردم نفت مفت و مجانی بهشون می دادم مجابشون می کردم از نوک دریای عمان تا دریای سرخ رو با خاک یکسان میکردم . و سرزمین های به دست اومده رو بین اسرائیل آمریکا و اروپا تقسیم میکردم .
      .
      هرچی باشه همسایگی با این کشورها به مراتب به مراتب بهتر از همسایگی با شیوخ کثیفِ حاشیه خلیج فارس هست .

      • کیوان said

        موافقم دربست. متحد طبیعی ما در منطقه دشمن دشمنان ما: اس.ر.ا.ئ.ی.ل است. کون لق بی‌عرضه‌هایی که 50 ساله حتی سر یک بیانیه یا حرکت سیاسی نتونستن با هم متحد بشن.
        حالا یادم نیست کدوم جنگ بود که همه عربها با هم علیه اس.ر.ا.ئ.ی.ل متحد شده‌بودند؛ شخص ملک حسین با هواپیمای شخصی خودش رفت به اس.ر.ا.ئ.ی.ل راپرت داد. بعد دل ما براشون بسوزه؟ حتما می‌دانید که اردن بخش عمده ف.ل.س.ط.ی.ن است که قرنها با هم پیوسته بودند.

  4. کیوان said

    لاف و گزاف و کری خواندن بخشی از لمپنیسم بوده و هست. اما اتفاقی که افتاده، اینست که:
    لمپنیسم، در کنار عمامه، یقه حسنی، ارتش، شاه، کشف حجاب، لاابالی‌گری، خون و .. بر شخصیت (یا حیثیت)، کلاه، کراوات، سپاه، امام، حجاب برتر، نزاکت و ادب، شمشیر و … پیروز شده‌است.

    • Jim Yasari said

      فکر کنم در این نوشته نتونستم منظورمو خوب برسونم
      .
      موقعی که من اینو نوشتم تقریبا 24 ساعت بعد ، زیرِ نوشته ی بریجیتا گفتگوی جالبی شکل گرفت.
      سام چیزی که گفت بیشتر شبیه این اس ام اس ها و آف لاین هایی بود که هر از مدت یه بار به ناف یکی میبندن یه روز چارلز دیکنز یه روز شکسپیر یه روز علی شریعتی .
      اون نوشته رو سرچ کردم اونم بیش از 25هزار بار در وب فارسی تکرار و کپی پیست شده بود و احتمالا به همین تعداد به صورت ایمیل دست به دست شده . منبع اون هم ظاهرا یک کلیپ هست که توسط مرکزی اسلامی در کلن ساخته شده .
      خیلی از این دروغ هایی که دهن به دهن میچرخه و شاید پایه های خیرخواهانه هم داشته باشه به نظر من مقدمه ایی هست برای عادت کردن به شنیدن دروغ و مقدمه ی هست برای ساده نگری و مستعد شدن برای اغفال و فریب خوردن . . . خیلی از این دروغ ها دنیای مارو زیباتر می کنه تحمل زندگی رو راحت می کنه حتا میتونه عالم رو به جایی خوب به جایی زیبا برای زندگی تبدیل کنه . اما فکر می کنم خوشیه اون کوتاه مدت هست مثل حباب خیلی زود میترکه . . عمیق نیست . . . من فکر می کنم یکی از علل عقب موندگی ما همین عادت های ما به شنیدن دروغ و لذت بردن از شنیدن دروغ هست .
      مثلا یه تعداد از مذهبیون شیعه دلشونو به این دروغ خوش کردن که آنیشتن شیعه بوده . و اونم ظاهرا مبناش صحبت های کارل جاسپر دوست انیشتن هست . اونوهم سرچ کنید بین 50 تا هفتاد هزار بار در وب فارسی تکرار شده . . . من فکر می کنم اینجوری با ذهن و فکرهای ساده لوح و ساده نگر هست که به اینجا رسیدیم .
      حتا بی خدا شدنمونم همینجوریه . . . سطحی سرسری . . مثلا همین داستان داوکینگز . . . من تا این لحظه دستم اومده افرادی مثل داوکینگز و هاوکینگز هرچند که تایید کننده ی هستی افرین نیستند اما لزوما و به صراحت هم تکذیب نکردن و بیشتر مخالفت هاشون پیرامون پندار و تفکر مذهبی هست . اما ما اینجا خیلی راحت میگیم فلانی و فلانی ناخدا هستند. . . یا اینکه با یک تعصب خاص درست مثل مذهبیون متعصب در دفاع از آتئیست صحبت می کنیم ، چنان دفاع می کنیم که از دور به نظر میاد آتئیسم خود به مذهب ف ایدئولوژی و دینی جدید تبدیل شده .
      خلاصه اینکه من فکر می کنم گوشمون بیمار شده به دروغ شنیدن و لذت بردن از دروغ و شاید خودمونم پیرامون این بیماری و آفت خیلی متوجه نباشیم . . . هرچیز قبول کنِ بدون تعقل بودیم و هستیم که روحانیون برای سال های طولانی تونستن حاکم به جان و مالمون باشن .
      یک روز حرف خمینی رو قبول می کنیم
      یک روز حرف خاتمی رو باور می کنیم
      یک روز حرف محمود رو باور می کنیم
      در حالی که اگر یک کوچولو به اطراف نگاه کنیم میتونیم متوجه بشیم که اصولا فروعا بر اساس بند بند قانون اساسی رئیس جمهور از یک تدارکاتچی هم پائین تر هست و بر حسب این قانون فعلی هیچ کاره هست.
      من تصور می کنم همه ی اینا ریشه در فکر ها و انسان هایی داره که از دروغ شنیدن لذت میبرن. من و شما هرچی بالا پائین بزنیم بخشی از اون آدم ها هستیم . مذهبیون ما حرف های بی پایه مذهبی رو قبول میکنن و لامذهب ها حرف های بی پایه غیر مذهبی رو .
      .
      .
      زیاد حرف زدم ببخشید
      البته چونکه قهر بودم خلاصه صحبت کردم 😆
      بگو جان عمت همینجوری قهر باش آشتی کنی که مخمونو میترکونی بسکه فک میزنی 🙂

  5. شاهین said

    جوات جان چون کیوان قهربود و تنگنای وقت هم داشتیم و حرف شمام که روچش ما جا داری و نمیشه رو زمین گذاشت بمونه ، بنابراین بنده وکالتا و نیابتا و روسیاها ، بنا بر حرف آن استاد شیرین سخن که فرمودن : تعارف کم کن و بر مبلغ افزای ،عرض میکنم
    :
    جان عمت همینجوری قهر باش ، آشتی کنی که مخمونو میترکونی بسکه فک میزنی
    :))
    کی میخوای یادبگیری تعارف اومد و نیومد داره ؟
    یک علامت کاما هم کم داشت که خودم زحمتشو کشیدم.

    • Jim Yasari said

      😀
      سه هفتس عقده ی کامنت نویسی مونده رو دلم
      هرکی از اینجا رد بشه یقشو میگیرم براش روضه میخونم

  6. کیوان said

    خدائیش چی شد که دیگه ننوشتی؟ کسی حرفی زد که ما ندیده باشیم؟

  7. 3ajjad said

    حیف تف که به روی امثال تو بندازم …. !
    نمک به حروم

  8. سلام
    چی شد اینو دوباره فرستادی برای من؟ برای این دوتا کامنت آخر؟ این
    3ajjad کیه؟ بسیجیه؟
    خودت چرا دیگه پیدات نیست؟

    • درود به کاپیتان عزیز
      ؟ متوجه نمیشم چیو میگید دوباره فرستادم . . . ، آره فکر کنم از همین گری گوری های مخلِس بسیجی باشه …. احتمالا به خاطر لینک هایی که به وبلاگ های اینا دادم اومده اینجا ….اصن بیخیال.

      خیلی جالبه …، من دیروز که اومدم وبلاگو باز کردم یادشما بودم….
      ….. چندین نوبت هم به وبلاگ شما سر زدم ، . . . اما میترسم کامنت بنویسم 🙂
      یا به من میگن سوء استفاده کردی… ، یا به شما چیزی میگن. . .
      به خصوص اون روز که امید5عزیز کامنت نوشته بود میخواستم به ایشون عرض ادب کنم ، منتها بازم بی خیال شدم ، چونکه پشت بندش میومدن میگفتن بازم جوات توهم زده و داره با اون یکی کاراکترش احوال پرسی میکنه.

      خلاصه هرجوری که حساب میکنم ، می بینم به غیر از درد و سر برای وبلاگ شما چیز دیگه ایی نداشتم.

      به خصوص که این آدم مزخرف(همسایه) شروع میکنه به دری وری گفتن و متاسفانه رفقای ما (مثل آرش و کیوان) میان میگن که آها این خودشه جواته ….
      بانو هم که همین عقیده رو دارن…
      کار من این شده بود که صبح تا شب پیرامون این مسئله توضیح بدهم که هر جکوجونوری اونجا میاد و مزخرف میگه من نیستم .
      کلا همه چیز ،به شکل مسخره ایی در اومده بود….
      این شد که علی رغم میل باطنی مجبور شدم جوات را ایگنور کنم .

      من برای آرش و کیوان احترام ویژه ایی قائل بودم ، اینارو در دسته بندی آدم های عاقل قرار داده بودم که نگاه نکته بین و تیز بینی دارن.
      همچی برخورد بد این دوتارو که دیدم خورد توی ذوقم.

      .
      .
      .
      البت خیالی نیست ، رفقارو در هر حال عشقه
      قربونت برم کاپیتان بزرگ و عزیز

      ——–
      دلم پر بود چقد زیاد فک زدم

Leave a Reply

