1+665

22 December 2012

Picture3

همه چیز دست نخورده باقی موند

اصغر هنوز سر کوچه جیگرای لخته لخته رو بِ سیخ میکشه

پری جلوی آینه رژ و ریملشو پاک می کنه

شهره داره قسطای عقب افتاده رو حساب می کنه

زری بِ امید معجزه

سامان تو نخِ شبِ خواستگاری

هوشنگ بِ فکر بازارِ شبِ عید

مام این سرِ دنیا با جِسی گوشه ی حیاط کِز کرده جلوی آتیش

بیِه . . . بِیِه  . . .

همه چی سرجاشه ، آب از آب  تکون نخورده

آدمای ساده لوح هنوز کونشون رو بِ هوا و سرشون رو مهره

.

.

.

دنیا مثل قبل میچرخه و میچرخونه

لاکردار حداقل یِ دونه شهاب سنگ کوچولو موچولو هم پرت نکرد رو زمین ، بلکه یُخده آواره بشیم و هیجانِ داستان بره بالآ

هِ ی  . . . آخدا . . . چیزم تا دسته بِ حلقت ، . . . همَمونو این پائین اَنترو منترِ خودت کردی

.

.

پ.ن : میگم . . نکنه یِ وخ دنیا تموم شده …. ؟ . .. ها؟!

. . . شاید هنوز گرمیم و ملتفت بِ مرگمون نیستیم ❓ ❗

4 Responses to “1+665”

  1. ش said

    حدودان یه نیم ساعتی هست که 21 دسامبر تو محله ما (کانادا) تموم شده و هنوز دنیا تموم نشده 🙂

    • درود 🙂
      دوربین مخفی بود بابا ، .. .
      بی بی سی چیز جالبی نوشته بود
      از هر ده نفر مردم دنیا یک نفر نگران پایان بوده
      البته نگفته بود از هر ده نفر یک نفر باور داشته یا اینکه از هر ده نفر یک نفر پیگیر اخبار آخرالزمان بوده ،(خبر گنگ هست)
      اما ظاهرا همچنان پوپولیست حرف اول رو بین مردم میزنه و دست بالارو نگه داشته.
      http://www.bbc.co.uk/persian/world/2012/12/121221_pics_doomsday_21dec.shtml

      بِ هر حال من برای شما و گلی کِ داری بهترین آرزوهارو دارم

  2. کیوان said

    به قول “قارپوز” کجایی آمش جاواد؟
    پیدا نیستی؟ می بینی ما مدام رصدت می کنیم؟ دوست عزیز, من تعجب می کنم تو چرا از من گله داری؟ من خیلی بیش از آنکه خودت فکر می کنی بهت علاقه دارم و دنبالت می کنم. آدم ساده ای هم هستم و بیشتر از اونکه خودم بخوام سنتی! از خیلی شلوغ بازیها خوشم نمی آد. اما اینها خیلی تو قضاوتم راجع به افراد تاثیر نمی ذاره. تو من رو یاد یه نفر می ندازی که مدتها فکر کردم تا تصادفا بعد از دیدن یکی از برنامه های هفته پیش “افق” تو وی. او.ای یهویی یادم افتاد:
    فرشید منافی گوینده توپ رادیو جوان رو یادت هست؟ سر از رادیو فردا در آورده. حالا اینهاش رو کار ندارم. ولی یهو یادم افتاد که تو من رو یاد اون می ندازی.
    من بلاگ ندارم و از طرف خودم هم نمی تونم تو رو به جایی دعوت کنم ولی می تونم همینجا بیام باهات گپ بزنم. به شرطی که خودت هم مرتب سر بزنی.

    • نه این اسمو اولین بار هست که میشنوم ، بعدش کنجکاو شدم ، سرچ کردم ، بیوگرافیشو خوندم ،رسیدم به رادیو فردا و برنامه ی رادیوپس فردا.دانلود کردم ،این صدارو از تبلیغات تلوزیون شنیده بودم (فکر کنم تیزر ایرانسل رو قبلا کار کرده بود) خیلی خوشم اومد ، عالی بود (به یکی از دوستان هم معرفی کردم)، این آدم با زبون ساده و طنز نکته های زیادی رو بیان میکنه.
      من مدت های قبل در زمینه ترکیب طنز و مدیا مطلبی نوشته بودم ” روشنفکر خندان” و تجلیل از فریدون فرخزاد.(نمیدونم خوندید یا نه)
      https://mrjavat.wordpress.com/2012/10/07/
      ***
      این زبان و این سبک بسیار کارآمدتر از اون زبانی هست که مستقیم میخواد به سنت و مذهب و دیکتاتوری حمله کنه.
      از نظر من یک مدیای فکرشده و حساب شده در قالب طنز ، سرگرمی و یا به صورت کلی در بستر اینترتینمنت هزاران هزار برابر بهتر از “زبانِ سنگین” کارایی داره.
      (همون چیزی که قبلا هم یک بار در قالب انتقاد با شما در میون گذاشتم).

      بّ هر حال بی نهایت ممنون بابت معرفیِ فرشید منافی زاده
      ==========================================================
      حاشیه:
      شما کلن محبت داری کیوان خان ، منتها اینجا تشریف میارید باید از ویولتا رضایت نامه بگیرید ، یهو دیدید یه متلکی شتلکی پتلکی بارتون کردا
      این کامنتیگو هم علی رغم میل باطنیم بستم، سال ماهی یه بار تک و توک دوستان محبت میکنن کامنت مینویسن ، میترسم این جناب عبدالکسقرنین معروف به همسایه جهنمی بیاد با اسم جوات یه چیزی بنویسه . . . .خودمم دائم دیگه پای کامپیتور نیستم تا اگر احیانا زر مفتی زد آنلاین پاکش کنم.

      آقا من در وبلاگ کاپیتان کامنت نوشتم ، لطفا شما هم بخونید ، من پیشنهاد دادم این آدمو بلوکه کنن ، داره تفرقه و سوء تفاهم بوجود میاره ، گند همه چیزو در آورده ، این آدم هرکیه داره به ویولتا خدمت میکنه .
      من که خفه خون گرفتم در وبلاگِ جدیدش نه با اسم جوات تا حالا کامنت نوشتم و نه با هیچ اسم دیگه ایی اهانت کردم یا دلقک بازی در اوردم یا فحش دادم،(هیچکدوم از این کارهارو در وبلاگ جدیدش انجام ندادم) اما این موجود (همسایه جهنمی) با این کاراش مدام داره گزک میده دست ویولتا ، بانو هم به همراه آرش (موندم چه هیزم تری به این فروختم که شده کاسه ی داغ تر از آش )از خدا خواسته کامنتهای این حروم زاده رو علم میکنن و هی میگن این جواتِ این جواتِ
      .
      .
      .
      . . . آرش اینبار دهنشو باز کنه بگه جوات بهش میگم کنجِ لبات 😡

Leave a Reply

