نسوان مؤمنة

9 January 2013

اگر تا چهارساعت آینده نخوابم ، میشه 48 ساعت بیداری، همچی دوست دارم همین وسط ولو بشم بخوابم از اونطرفم یه چیزیه میخوام بنویسم ،و اگر  ننویسم فردا از ذهنم میپره . . .

.

میخواستم یه چیزی بنویسم درباره این خانوما ، . . . . من یه آمار سر دستی گرفتم همینجوری یلخیه نمیدونم تا چه حد درسته و میتونه معنا دار باشه . . .  به این نتیجه رسیدم خانوما نسبت به آقایون مذهبی ترن ، به خدا به امام حسین حرضت ابوالفضل امام علی ائمه و اینجور چیزا بیشتر باور دارن و احترام میزارن ، اما آقایون تقریبا کمتر از خانوما مذهبی تشریف دارن.

خوب ….حالا مثلن که چی؟!

.

ببین کلن این مذهبی که ما داریم خیلی زنو داخل به آدمیزاد حساب نکرده

پول خونشون (دیه) نصفه آقایونه

سهمشون از میراث پدری نصفه

حق قضاوت ندارن چونکه حساسن یا نازن یا ناقصل العقلن به هر حال اجازه قضاوت ندارن

تازه توی دادگاه هم بخوان شهادت بدن حرفشون نصفه حساب میشه

توی قرآن هم خدا یه جری دربارشون حرف زده که اینا خیلی عقل ندارن باید سرپرستی بشن باید هدایت بشن

پیغمبرمون (یا پیغمبرشونم) که گفته زن مثه استخون کج هستش(فکر کنم میخواسته بگه مخ زنا تاب داره)

از همه مهمتر خیلی شرعی زنارو به برده ی جنسی تبدیل کرده

نمونه بیارم تا روشوون بشه حرفمون:

من میتونم به حکم الهی برم سه تا زن بگیرم و آن لیمیت صیغه ی موقتی بزنم به سیخ

و هرشب یه نوع غذا رو بچشم }[Hk}

مثلا یه زن بگیرم سبزه مثل دخترای خوشگل جنوبی {ای جآن} ،/ یه دونه  پنبه {مثل سفید برفی} / یه دونه تپلی {مثل جیوانی}  /یه دونه قلمی {مثل عروسکای باربی}  /یه دونه شاسی بلندِ چشم خمارِ لب قلوه ایی {های های روزگار مثه پری خوشگله 😦 } / یه دونه کون طاقچه ایی {مثه زن پسر دائیم} / یه دونه لپ گلی {مثه دختر دهاتیا}  / یه دونه بلوند {مثه دخترِ عمو غلام}. . .  / خلاصه حآلشو ببرم . . .

عَ جَ بّ  حرم سرآیی شد . . . :bing:

Ih

ها؟

داشتم چی میگفتم؟ . . .. آها

 اما زن . . .  ،حق نداره این کارو بکنه ، حق نداره به چنین چیزی فکر کنه ، حتا در رویاء اجازه ی فانتزی هم نداره . . . بخواد طعم دیگه ایی رو تجربه کنه سنگسار میشه ،ساطوری میشه ،تیکه تیکه میشه ،یه اسلش تمام خونین . . .

خوب . . . من موندم با این همه اجحاف با این همه تبعیض با این آپارتاید گل درررّشت  . . . این زنای  ایرانی چرا  نسبت به آقایون بیشتر اهل نماز و روزه مسجد خدا و پیغمبر و مذهبو اینجور چیزا هستن.  . . . ؟!!!?

.

اصن تازگیا سوال زیاد برام پیش میاد . . . همینجوری هی سوال . . . هی سوال . . . هی گوه گیجه . . .

دین عزیز و شریف و کامل اسلام که این همه به من {به عنوان یک فقره موجود مذکر} رانت و امتیاز داده . . . آخه چه کاریه که باهاش مخالفت کنم …؟! . . . ولله بالله که دینمون کامله آقا … کآآآمل .. . .آقا دین فقط اسلام . . لال بشه کسی که بخواد در دین خدا شبهه به وجود بیاره … لعنت الله علیه .. لعنت الله . .. یعـن … ی اگــ ه … ب ل. سنهخجحش

.

..

علم..آ

.

…م

.

خُررر.   .   .   .  پُففف … خُخُخُخُ  ……..پی ـیششش

12 Responses to “نسوان مؤمنة”

  1. ش said

    :)))))))) ” یاد پدر بزرگ همسرم افتادم که می گفت ” زنا ناقص العقلن
    راستی چرا ؟ منم الان مغزم خوابیده و اصلان نمی تونه فکر کنه ولی مسئله خوبی عنوان کردی مطمئنان این چند روز فکرمو در گیر خودش می کنه …
    در ضمن چه خوبه که تند تند می نویسی …

    • ببین من خیلی شرمندَتَم ، تعارفو بزاریم کنار ، از نظر منم خانم های ایرانی صدی نود ناقص العقل تشریف دارن (البته مترادف این جمله پروفسور بودن صدی نود مردای ایرانی نیست)
      مرد ایرانیم یه چیزی تو مایه های نئاندرتال و هموسپینس هست. . .
      میدونی ، ماها . . . نمی دونم چه جوری جمله رو جمع کنم ….
      ببین زنا در اروپا یه جایی در یک نقطه ی تاریخی به این نتیجه رسیدن که در حقشون ظلم شده و نهایتا جنبش فمنیستو راه انداختن (حالا فعلا کاری نداریم که آخرش به کجا رسید) اما به هر حال اعتراض کردن ، ناراحتی خودشونو نشون دادن.
      اما من اینجا سال هاست که دارم میبینم یک از بانیان و حافظان مذهب (نخ سوزن اسلام) خانوما هستن. اغراق نیست اگر بگم بسیاری از باورها سنت ها و شعائر مذهبی رو خانوم ها سرپا نگه داشتن …. هر زن ایرانی بالقوه پتناسیلِ ام المؤمنین شدنو داره …
      ..جوابی که لیلیانیِ عزیز داد ، همون پاسخیه که منم در نگاه اول به اون میرسم ، خیلیمامون به همین نتیجه میرسیم ، اما …خوب برای من قانع کننده نیست …. ایکاش دوستان غیر مذهبی پیرامون چرایی ها بیشتر فکر کنن ، ایده بدن … تحقیق کنن …. اوضاع نامسلمونای مستقر در وب فارسی خیلی خرابه … هیچ ایده و طرح خاصی ندارن…
      .
      این مرد ایرانی نیست که به زن ظلم میکنه ، … مرد ایرانی دست پرورده ی زن ایرانی هست.
      من آقایون زیادی رو دیدم که خیلی براشون فرق نمیکنه بچشون پسر یا دختر باشه . حتا خیلی از آقایون علاقشون به اینه که دختر داشته باشن. .. (من …خودم اینقده دخترمو دوست دارم …ماه … جیگر … جینگول جینگیل بابایهِ….. ها؟ …اها… ببخشید ما هنوز بچمون به دنیا نیومده …. یه لحظه…. قاطی کردمآ …….. 😕 ! … 😕 …. من که هنوز ازدواج نکردم … چرا چرتو پرت میگم؟!!!)
      ولی همسرانشون یک اضطرابی داشتند که مبادا ..
      داشتم چی میگفتم؟
      ببخشید .. من الان تمرکز ندارم … ساری . 🙄 …

      • ش said

        ببین متاسفانه با حرفات راجب زن ایرانی که خودم هم یکی از اونها هستم موافقم … و قبول دارم که ما خودمون این قدرت رو به مرد می دیم و یه جورایی قبول کردیم که قربانی ظلم مرد باشیم …این مدتی که کانادا هستم تفاوت بزرگی رو می بینم بین خانم های کانادایی و خودمون حتی دوست ایتالیایی من هم یه بار بهم گفت چقدر حق و حقوق زن توی کانادا بالاست و توی ایتالیا تو محیط کار اصلان مردها ، خانم ها رو قبول ندارن …
        ببین من فکر می کنم تا وقتی دین اینقدر بین مردم ریشه دار باشه کاری نمی شه کرد …همین دینه که به زنها می گه بدون اجازه شوهر از خونه نمی تونی بیرون ، تو کار …
        شوهرت نباید تجسس کنی و خیلی دستورات شرعی دیگه …ببین من فکر می کنم به علت …بسته بودن محیط ایران ،دین حالا حالا ها بین مردم مخصوصان خانم ها بمونه ..

      • آره . . . دین حالا حالا تو این کشور دست بالارو داره
        اروپا خودشو جر داد تا از چنگ مذهب خلاص شد
        ما که جای خود داریم
        ولی فکر کنم نتیجه ی شما ایرانِ منهای مذهب رو ببینه 🙂

  2. liliyanii said

    فکر میکنم دلیاش اینکه مذهب تنها چیزی که این زنهای بدبختو امیدوار نگه میداره
    کاری از دستشون بر نمی آید پیش خودشون می گن بشینیم یه ختم و نذری برداریم شاید شوهرامون آدم شن یا شاید مشکلاتمون حل شه

    • . . . چی بگم والا ، آخه اینجوری مثل این میمونه که آدم به قاتل خودش پناه ببره !!!!
      بِ هر حال دین خوبیه ، هوای منو داره ، بقیش به خانوما مربوطه …میخوان مسلمون باشن یا نامسلمون خود دانن
      راستی من در وبلاگ کاپیتان دیدم دوستان گفته بودن لیلیانی همون جواتیه ، . . . راس گفتن؟!
      بِ هر حال من از همه ی اونایی که به جوات بودن متهم شدن عذر میخوام ، 😳 شرمنده

  3. جـانـان said

    سلام آق جوات ـ :* این بوس و بگیر بزار گوشه لبات ـ نمیدونم چ مدتی ست ک میخونمت ! اگر اشتباه نکنم از زمانی ک امپراطور حصیرآباد اون داستان ویتگنشتاین و خربزه 🙂 رو نوشت و آق جوات شد نقش اول داستانش ، پیدات کردم و میخونمت و تا الان هم اظهار وجود نکردم ولی اگر دوباره نخابیده بیایی و پست بزاری و اینهمه غلط قولوت مرقوم کنی ـ آدرست رو میدم ب اون آقوی همساده ی جهندمی از خودم کسخل تر بیاد اینجا و آتیش بپا کنه هااااا 😉
    درمورد مذهب اون ممد حشریِ پدوفیل هم ی بار دیگه اینطور بنویسی خودم میام حسابت رو میرسم هاااا (لپ ت رو ماچ میکنم) اینکه هوس کردی و میخای چن تا زن بگیری بخودت مربوطه ولی خاستی اینکار رو بکنی سیاهپوست و چشم بادومی روهم تو لیستت اضافه کن
    سلامت باشی آق جوات

    • سلآمَلِیکُم
      آخ . 😮 . .آخ
      اینارو کِ گفتی (سیاهپوست و چشم بادومی)
      آدم میمـّیـــــره 😮 برآشوون 😉
      آقا راستی شنیدم رفقآ گفتن “جانان” همون جواتیه ،. . . راس گفتن؟!
      میترسم یُخده بیشتر باهات گپ بزنم
      بروبچز بگن ، بیماری جوات خیلی شدید شده و داره به خودش دل میده و قلوه میگیره
      بِ هر حال . . . دمِ شما گرم . . . بنده نوازی کردید

  4. کیوان said

    ای بابا اون آق میتی بود تو حصیر آباد.
    البته با داش جواتمون یه بار چایی دیشلمه خورده بودن. ولی حسابشون تومنی هف صنار فرق می‌کنه.

    • اوه
      آق میتی سالاری بود واسه خودش
      ما در زمینه تُرنا و ادبیات لمپن ناخن کوچیکشم نبودیم
      کجاست؟ . . . فقط شعر مینویسه و سکوت کرده!
      ایشئن شخصیت محترمی هست

  5. کیوان said

    راستیتش خوب شد که خوابت می‌اومد.
    همینطوری هم با این توصیفات آب از لب و لوچمون سرازیر شد.

    • 🙂
      می فرماید:
      من دوستدار روی خوش و موی دلکشم
      مدهوش چشم مست و می صافِ بی‌غشم

      شهریست پر کرشمه و حوران ز شش جهت
      چـیزیم نـیست ورنه خریدار هـر ششم

      اینشالا امام رضا مارو بطلبه ، چندتا قوطی لوبیا چیتی و قرمه سبزی بزنیم زیر بغل و یِ هفته بریم تایوان

Leave a Reply

