پیرامون مجلس چاپلوسان و قُضاتِ بی تقوا

22 January 2013

خدا را شکر که تا این لحظه علی خامنه ای به داستان  سعید قصاب (مرتضوی) دخول نکرده است. پرونده ی این آدم به قدری کثیف شده که حتا حامیانِ سابق  او نیز خیلی دخالت نمی کنند. جوانانی که در بدترین حالت باید بعد از چندساعت بازداشت آزاد می شدند در زندان کهریزک به قتل رسیدند (و این جدای از جوانانی است که وحشیانه توسط زندانبانان مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند). عامل و مسبب اصلی این قتل ها نیز سعید مرتضوی به همراه دیگر دوستانِ قاتلش علی اکبر حيدری فر  و قاضی حداد می باشند. سه سال از آن ماجرا گذشته ، متهمان بدون سپردن وثیقه آزاد میچرخند و  بسیاری از شاکیان پشت میله های زندان روزگارشان را از دست می دهند.

مجلس مصرانه پیگیر عزل مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی است ،اما کافیست رهبری یک جمله در حمایت غیر مستقیم یا مستقیم از این آدم کش(مرتضوی) به زبان بیاورد. یا بگوید کژژژژِش ندید ،آن وقت همین نمایندگان معترض با 180درجه چرخش ،کاسه ی داغتر از آش می شوند و به طرفداران پروپاقرص  سعید مرتضوی تبدیل می شوند و حتا برای حمایت از او بیانه صادر می کنند. متاسفانه این مجلس ثابت کرده که چیزی به نام استقلالِ رای و مناعت و کرامت برایش معنایی ندارد. مجلسی که اکثریتش با سپاهیان و فرماندهان بسیجی باشد  بهتر از این نخواهد بود.

یادم است معلم های تاریخ به ما می گفتند ، سران حکومت پهلوی از مجلس تا دولت همگی بله قربان گوی شاده بودند و چشم و گوش بسته فرمان های همایونی را اجرا می کردند ، ایران هنوز با فرهنگ شاهانه و ارباب رعیتی اداره میشود ،امروز مشاهده می کنیم که نمایندگان نامحترم مجلسِ غیر ملی در زمینه تملق و چاپلوسیِ سلطنت فقیه با یکدیگر رقابت دارند. و دست کارگزاران نظام پهلوی را از پشت بسته اند.

کار خدا را چه دیدید شاید این ها از نشانه های فروپاشی نظامِ شیطانی جمهوری اسلامی باشد. ایکاش عمرم کفاف دهد و سرنگونی این مجلس ،این دولت و این رهبرِ ناعادل ،ظالم و ستمگر را ببینم ،رهبری که همه ی اطرافیانش چاپلوس ،دزد ،دروغگو ،فاسد و آدم کش هستند.

2 Responses to “پیرامون مجلس چاپلوسان و قُضاتِ بی تقوا”

  1. امید 5 said

    جوات جان من بشدت دلم برای مردم ایران و محصوصا جوانان ایرانی که این چنین اسیر چنین اهریمنهائی شده ا اند ریش ریش میشود و گاهی آدم به فکر فرو میرود که عاقبت این مردم چه میشود؟ ولی عزیزم مطمئن باش که خیلی زودتر از آنچه که به فکرت برسد دوران این جمهوری اسلامی هم به سر خواهد رسید. همانطور که حکومت کمونیستی شوروی با آن قدرت و کبکبه و دبدبه سقوط کرد ، مطمئن باش که آخوند جماعت هم زودتر و یا دیرتر رفتنی هستند. فقط امیدوارم که این بار مردم ایران با چشم باز و آگاهی آینده خود را رقم بزنند.

    • امید آقای عزیز و بزرگوار ، شما در این نشانی یادداشتی گذاشته بودید که به صورت خلاصه و گویا به نکات خوبی اشاره داشت. من به این صورت مطالب قبلی شمارو شماره بندی می کنم
      1-درگیری ها خشونت بار در داخل کشور و کشتار بزرگ از جانب نظالم فقهاتی علی خامنه ای
      2-خطر تجزیه ایران از جانب تجزیه طلبان در اطراف ایران (کردها ،بلوچ ها ،ترک ها و عرب ها)
      3-رخوت و بی برنامگی و تفرقه ی اپوزیسیون خارج نشین.
      4-نا معلوم بودن نوع و ساختار حکومتی که بعد از علی خامنه ای زمام دار امور میشود
      اما چرا اینارو تکرار کردم؟!
      خوب راستیاتش میخوام بگم مهم تر از نابودی اینا ، مسئله ی اصلی همونه که شما میگید ، (چیزایی که مطرح کردید ذهن آدمو مشغول میکنه) . . . یعنی اینکه قراره کی و با چه برنامه ایی بیاد سرکار ، چه تضمینی هست برای احترام به دموکراسی و عدالت در آینده؟!
      چه تضمینی هست برای ارتباط دوستانه و آزاد با دنیای بیرون؟!
      چه تضمینی هست برای رفاه اقتصادی مردم؟!
      چه تضمینی هست برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی؟!
      آیا آیندگانِ بعد از روحانیون مستبد تضمینی برای چرخش قدرت میدهند یا آن ها نیز نهادهای انحصاری به وجود می آورند؟!
      اصولا چه راهی هست برای مقید کردن قدرت در چهار چوب قانون؟!
      دموکراسی چیز بسیار خوبی هست ، اما آیا دموکراسی آینده مارو به سمت هند و پاکستان شدن میبره یا به سمت ایالات متحده؟!
      سوالات و پیچیدگی های زیادی هست ، شاید بتونم در آینده برای دل خوشی خودم بهشون یه سروسامانی بدم و اونارو بنویسم.
      فکر می کنم یکی از راه ها این باشه که افرادی مثل واشنگتن و مدیسون پا به میدان بزارن ، آدم هایی که واقعا آزاده و آزاد و شریف بودن .
      من اینو به کاپیتان گفتم به شما هم عرض میکنم : خوشا به سعادتان که از این بیغوله رفتید آقا راحت شدید . کشتی ما دیر یا زود میره زیر آب … این کشتی سوراخه

      ******
      به هر حال ممنون که وقت میزارید. . . دوستان من تعجب میکنن که چرا تا این حد به شما ارادت و علاقه دارم ، متاسفانه پرده ایی از عصبیت و جهالت جلوی چشمشونو گرفته. . . نمی خوام طعنه بزنم و مسخره کنم(چونکه خودمم بخشی از اونا هستم)…. اما وقتی شهروندان اهل مطالعه و اینترنت خونمون اینجوری چپ و کج میبینن وای به حالِ امثالِ من و عامه ی مردم…. بگذریم استادِ عزیز . . بگذریم
      .
      .
      .
      زیاد فک زدم ، ببخشید

Leave a Reply

